MAGLOWNICA OPEL ASTRA G

WITAMY

NAPRAWA

CENNIK

SIEDZIBA

OBJAWY

PYTANIA

GWARANCJA

KONTAKT

  25 pażdziernika 2014

 

OPEL ASTRA G maglownica OPEL przekładnia kierownicza regeneracja maglownicy
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL ASTRA G
REGENERACJA

kolumna kierownicza
MAGLOWNICA OPEL ASTRA G




 


Cena regeneracji przekładni kierowniczej: 550 zł brutto

MARKA+MODEL: opel/astra-g MAGLOWNICA OPEL ASTRA G
MAGLOWNICA OPEL ASTRA G
[zdjęcie 1]

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL ASTRA G
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL ASTRA G
[zdjęcie 2]

REGENERACJA PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ OPEL ASTRA G
MAGLOWNICA OPEL ASTRA G
[zdjęcie 3]

NAPRAWA MAGLOWNICY OPEL ASTRA G
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA OPEL ASTRA G
[zdjęcie 4]
 


Naprawa przekładni kierowniczych

Naprawa przekładni kierowniczych polega na wymianie simmeringów, o-ringów, łożysk, szlifowaniu listwy przekładni kierowniczej, szlifowaniu wałka atakującego jeżeli jest to konieczne.
 

Wycieki w maglownicy

Główną przyczyną wycieków w przekładni kierowniczej są porozrywane osłony drążków.
Listwa maglownicy np. w maglownicy
 
OPEL ASTRA G na wskutek czynników zewnętrznych takich jak: woda, piach, błoto i inne zanieczyszczenia koroduje.

regeneracja


Korozja na listwie maglownicy wpływa bezpośrednio na poziom zużycia simmeringów.
Simmering pod wpływem ciśnienia rzędu
60-120 bar jest dociskany do listwy i ma za zadanie uszczelnić obie sekcje maglownicy.

Standardowo różnica między listwą a wargą uszczelniacza wynosi 1,5 mm, dlatego konieczna jest bardzo duża precyzja w naprawie mierzona w 0,01-0,02 mm, co ma zasadnicze znaczenie przy regeneracji przekładni kierowniczych.

W przypadku wżerów na listwie należy zeszlifować warstwę korozji i zastosować odpowiedni uszczelniacz. Listwy na których korozja jest bardzo duża, nie nadają się do regeneracji.

Wówczas jest konieczność wymiany listwy na inną lub chromowanie do wymiaru nominalnego.

W przypadku maglownicy w samochodzie
OPEL ASTRA G posiadamy zwykle listwy chromowane lub o wymiarze nominalnym.

Innymi objawami uszkodzenia maglownicy są:

1. Luzy w układzie kierowniczym
2. Brak wspomagania w jednym lub w obu kierunkach.

Luzy w przekładni kierowniczej

AD.1 Luzy w przekładni kierowniczej powstają zwykle na listwie maglownicy, w skutek zużycia tulei prowadzących listwę. Jest to proces normalny i świadczy o znacznym wyeksploatowaniu przekładni kierowniczej. W takim przypadku należy zastosować nowe tuleje prowadzące. Po takiej wymianie, maglownica jest jak nowa, a uderzenia w układzie kierowniczym są usuwane. Maglownica po taki zabiegu może w pierwszej fazie pracować z większym oporem co jest normalne i z czasem ustępuje.

Przy wymianie tulei prowadzących konieczna jest wymiana simmeringów i ponowne spasowanie listwy z wałkiem atakującym,

Czynnikiem dyskwalifikującym maglownice do regeneracji jest znaczny luz powstały na środku listwy, spowodowany wybiciem środkowych trybów. W takim wypadku należy zastosować inna listwę, a czasami też inny rozdzielacz.

BRAK WSPOMAGANIA

AD.1 BRAK WSPOMAGANIA powstaje z powodu zużycia komory dystrybucyjnej maglownicy lub zużycia bieżni wirnika w pompie wspomagania.

Obudowy maglownicy z zużytą komorą muszą być roztaczane, a następnie trzeba wprasować nową tuleje redukcyjną. Tuleja stalowa jest znacznie wytrzymalsza niż oryginalna aluminiowa bieżnia i zwykle starcza do końca użytkowania samochodu.

PO REGENERACJI

Po regeneracji maglownicy w samochodzie OPEL ASTRA G cały układ musi być dokładnie odpowietrzony, a poziom płynu wspomagania powinien być sprawdzony kilkakrotnie. W przypadku niepełnego odpowietrzenia może zanikać wspomaganie, przerywać lub szarpać kierownicą.

 


 




SERDECZNIE
ZAPRASZAMY


Łódź - Sosnowiec - Warszawa
Opole - Częstochowa - Wrocław



 

"Bez Was nie ma nas. Dziękujemy."

 

 

 

../unikalnych.txt does not exist!